Thankz Mother-:)  

Monday, May 11, 2009

Assalamualaikum wbt. harap kawan2 yg sedang bercuti berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya (macam tulis surat la plak;) almaklumlah sekarang ni musim tak menentu kadng2 panas, kadang2 hujan, kadang2 turunnya sajli (ada ke sajlki kat mylsia???) ops tersasur. Emm..nanti cepat2 lah jumpa doktor. runsing jgk kalau pig yang selesema. tak pasal2 orng lain ygmasuk hospital. sebenarnya hari ini saya just nk wish "SELAMAT HARI IBU" kepada ibu2 atau bakal2 ibu diseluruh dunia terutama My Mum yang telah dianugerahkan sebagai ibu mithali dalam keluarga kami lah. sebanyak ???? berape ntah dh lupe. dengan menerima satu kejutan bermkna buatmu sebagai pengiktirafan atas pengorbanan dan jasamu yang tidak ternilai dengan harta dan wang ringgit. Sesungguhnya kelahiran kami di dunia ini sebenarnya merupakan harta bagimu, untuk kau jaga agar tidak rosak dengan akhlak yang terkeji. namun,, aku akui akan kejayaanmu ibu kerana mampu memikul amanah dan tanggungjawab walaupun tanpa ayah disisi selama hampir 7thn dalam mendidik dan mngsuh kami dgn 14 jenis perangai dan ragam yang berbeza walaupun kadang2 amat menguji keimanan dan kesabaranmu. tiada apa yang mampu aku lakukan kecuali membahagiakan dirimu selagi nadiku berdenyut. apapun sekali lagi i want wish u "Happy Mother Day" semoga pjg umur, bhgia dunia n akhirat.


Tapi sambutan hari ibu tahun ini amat mengecewakan sedikit sebab mak kurang sihat. nasib baik saya pulang tepat pada waktunya. boleh la daya tengok n jaga mak. ye lah. mak ni kalau deman teruk sikit macam anaknya jgk:) tapi agak merunsingkan jgk. selepas bt smbtan mlm tu keesokkn harinya mak deman teruk. so, saya dan abang bawa mak kehospital. Alhamdulilah tak kena tahan dekat wad coz just suntik n masukkan air je. bagus la jgk, boleh saya jaga mak dkt rumah. tapi diri ini kadang2 runsing jgk kn. ye lah bila umur dh menigkt mcm2 penykit dtg dan pling menakutkn dan sukar utk diterima knytaan adalah penykit mati. Ya Allah aku tdk sanggup n belum bersedia menghdpi kehilangannya slpas pemergian pasangannya. penjangkanlah umurnya Ya Allah moga aku dpt melihat ia tersnyum ats kejyaanku dan dan aku dpt memblas segla pengorbanannya. moga mak dapat sembuh dengan baik drpd penykitnya...aminn...

"TIADA YANG LEBIH INDAH DAN BAHGIA SELAIN DAPAT MELIHAT KEJYAAN DAN KESENANGAN ANAK2NYA DALAM HAL DUNIA DAN AKHIRAT. MOGA AKU MAMPU MEMNJADI SPT DIRIMU.

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ Thankz Mother-:)

 

Design by Amanda @ Blogger Buster