.::EXAM TERAKHIRKU DI UPSI::.  

Wednesday, October 28, 2009


Assalamualaikum WBT...
Emm..macam mana kawan2 skrg. minggu study week skrg ni.. tgh study ke? ke tgh siapkan tesis?eemm. tgk pada budak2 rumahku macam relax je diorg.x mcm minggu stdy je..emm mesti ilmu penuh di dada.hahaha. maaf lah sy ni bukan jenis otak pikat, baca sekali blh ingat so kenal lah study awl2 n ulang byk2 kali. syukurlah pada mereka yg leh stdy last2 mint.


Teringatku pada bekas hmate/ senior "akak dah bosan dah study almaklumlah sem 7 kan". tapi, bila terkena pada diri sendiri baru ku tahu itu bukan satu gurauan. memang perkara ni terasa pada diri sendiri almaklumlah sem last, mood tuk stdy pun dah kurang. lebih2 lagi duk pikir pasal tesis yg xsiap2 lagi. makinlah berserabut kepala nih. perlu pikir 2 perkara yang sama2 penting...Ya Allah kuatkan semangatku untuk tempuhi final exam. exam terakhirku di UPSI:)


Sekuat mana pun godaanNYA yang kita hadapi sekukuh bgmanapun cubaanNYA yg harus kita jalani. sebesar apapun kegagalan yg kita lalui. sejauhmanapun hari2 yg kita lalui. jangan pernah berhenti berharap pada pertolongan ILAHI. jangan berhenti berdoa kpd Ya RABBI kerana harapan adalah masa depan. harapan adalah sumber kekuatan kerana doa adalah pintu kebaikan kerana doa adalah senjata bg mereka yg beriman.


Semoga aku n kawan2ku selamat tempuhi exam..THe BeST 4 Your ALL.. moga Allah.....

AddThis Social Bookmark Button


 

Design by Amanda @ Blogger Buster